Αντιμετωπίστε την κατακράτηση υγρών!

Που οφείλετε η κατακράτηση υγρών;

Η κατακράτηση υγρών είναι μια νεφρική βλάβη και νιώθουμε τη κοιλιά μας φουσκωμένη. Τα νεφρά κατακρατούν περισσότερο νάτριο, οπότε στη συνέχεια κατακρατούν περισσότερο νερό για να το διαλύσει. Υπάρχει η περίπτωση η κατακράτηση υγρών να οφείλεται σε κακή κυκλοφορία του αίματος οπότε στην περίπτωση αυτή ίσως πρέπει να απευθυνθείτε σε έναν γιατρό.

 

Τι πρέπει να κάνουμε για να μην κατακρατάμε υγρά στον οργανισμό μας;

1. Γυμναστική. Με την εφίδρωση αποβάλλονται υγρά.

2. Sauna. Αν δεν έχετε πρόσβαση σε sauna κάντε ζεστό μπάνιο μένοντας στη μπανιέρα 5-10 λεπτά!

3. Αποχή από: καφεΐνη, ζάχαρη και ραφιναρισμένο αλεύρι για μικρό χρονικό διάστημα. Η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης, η οποία μειώνει την ικανότητα του οργανισμού να αποβάλλει νάτριο.

4. Πιείτε νερό! Ίσως το πιο βασικό! Το νερό σας βοηθά να απαλλαγείτε από το υπερβάλλον νάτριο που προκαλεί κατακράτηση υγρών. Έτσι αποκαθίσταται η ισορροπία υγρών στο σώμα σας.

5. Περιορίστε το αλάτι στο φαγητό. Αποφύγετε παστά φαγητά και τροφές με πολύ αλάτι όπως λουκάνικα, ελιές, αλατισμένους ξηρούς καρπούς, πατατάκια, αλλαντικά, τυρί, κέτσαπ, μουστάρδα. Το αλάτι ανεβάζει επίσης την αρτηριακή πίεση.

6. Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε κάλιο και μαγνήσιο: μπανάνες, πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά, λαχανικά, όσπρια, καρπούζι, φρούτα, αποξηραμένο βερίκοκο-σύκο-δαμάσκηνο κτλ.

7. Προτιμήστε τροφές με φυσική διουρητική τάση: αγγούρι, σέλινο, φράουλες κτλ.

8. Γενικά καταναλώστε τροφές που βοηθούν την πέψη: σπαράγγια, γιαούρτι, δημητριακά με φυτικές ίνες, καστανό ρύζι, λάχανο, ραδίκια.

9. Περπατήστε για να διευκολυνθεί η κυκλοφορία του αίματος. Αποφύγετε τη καθιστική ζωή.

10. Τοποθετήστε τα πόδια σας ψηλά στο τέλος της ημέρας.

11. Κάντε μασάζ με κρύο νερό στα πόδια σας. Τελειώστε το ντους σας ρίχνοντας κρύο νερό στα πόδια σας.

12. Ακολουθώντας μια δίαιτα με πολύ λίγες θερμίδες μπορείς να προκαλέσεις κατακράτηση υγρών.

13. Καταναλώστε μικρά γεύματα. Έτσι θα αποφύγεις τη συρροή υγρών στους ιστούς που συμβαίνει με μεγάλα γεύματα.

14. Η μπύρα προκαλεί κατακράτηση υγρών – Προτιμήστε κρασί!

15. Τα ψάρια αποτελούν μια από τις καλύτερες διατροφικές πηγές λινολεϊκού οξέος που καταπολεμούν το λίπος και την κατακράτηση υγρών.

 

Το φαινόμενο της κατακράτησης υγρών αποτελεί κλασικό σύμπτωμα στις γυναίκες ότι πλησιάζει η περίοδος! Η κατακράτηση υγρών μεταφράζεται σε μικρότερη απώλεια υγρών και το νερό που κατακρατείται φαίνεται σαν περιττό βάρος. Επιπλέον, η κατακράτηση υγρών ευνοεί τη δημιουργία κυτταρίτιδας και έχει δυσάρεστες επιπτώσεις στον ίδιο μας τον οργανισμό.

About these ads

3 Comments

  1. Posted Απριλίου 12, 2010 at 3:44 μμ | Permalink

    fgsfgdrhjgfrdsz

  2. nektaria
    Posted Σεπτεμβρίου 13, 2010 at 11:55 μμ | Permalink

    diavasa me megalh prosoxh gia osa grafete gia ta aitia pou prokaloun thn katakrathsh ygrwn ka8ws k thn antimetwpish ayths,eine peritto na pw oti ta osa anaferete eine iatrika apodedeigmena k diavazontas ta vrhka mia amesh lysh sto provlhma m….k ston tropo pou pleon 8a xeirizome thn diatrofh m….eyxaristw….

  3. EVAN
    Posted Μαρτίου 5, 2013 at 5:24 μμ | Permalink

    ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΕ Ο ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΤΟ FRUMIL (ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΟ) ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΜΙΑ Η ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Δημοσίευσε ένα σχόλιο

Required fields are marked *
*
*

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: